"Шановний абоненте!
Дякуємо Вам за звернення!
На жаль, з об’єктивних причин ми не змогли своєчасно надіслати Вам відповідь на електронну адресу. Приносимо наші щирі вибачення та підкреслюємо вдячність за Ваше розуміння.
Впродовж 01-03 квітня 2011 року виконувалися планові роботи з технічної міграції користувачів фіксованого доступу до мережі Інтернет «Beeline-Україна» - клієнтів послуги «Інтернет вдома» - на послугу «Домашній Інтернет» системи обліку та тарифікації «Київстар». Ці роботи зумовили певні складнощі у користуванні Інтернетом. На даний момент послуга надається в звичайному режимі роботи.
Запевняємо, що ми високо цінуємо наші з Вами партнерські відносини та зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому."
А предупредить или сообщить по факту было очень сложно, зато деньги за неработающий интернет положить в карман - без проблем.
P.S. Письмо отправлено 13 апреля 2011 в 17:27
Journal information